komentovaná prezentace - návrh úlu



 

Komentáře

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj!
    Najprv by som sa chcela vyjadriť k vývoju tvojich návrhov. Páči sa mi, ako si sa z nenápadného malého dreveného úľa, ktorý splýva so svojím prostredím posunula k niečomu väčšiemu. Tvoj posledný návrh určite udrie každému návštevníkovi Šporkovského paláca do očí. Zaujalo ma spracovanie loveckej tematiky prostredníctvom posedu.
    Červená farba je za mňa tiež super, keďže je v paláci všadeprítomná, dá sa považovať za istý symbol. Možno by som skúsila porozmýšľať nad tým, ako inak ju do fasády zakomponovať, bez toho aby si ju len použila ako náter fasády tvojho úľu, napr. do nosnej konštrukcie tvojho posedu, vedela by som si predstaviť kovový stojan červenej farby, možno nie celý, zamerať sa na detail, (premyslieť jeho tvar, aby to neboli len klasické drevené nožičky a dodať tak tvojmu úľu na elegancii, ktorú Šporkovský palác má) a horná časť by mohla byť z dreva, prípadne iného materiálu.
    Ďalšia vec, ku ktorej by som sa chcela vyjadriť je veľkosť tvojho úľa. Myslím si, že by si ho mala urobiť ešte veľkolepejší, čiže dodať mu na rozmeroch. Z praktického hľadiska mi výška 1,5 metra príde príliš vysoká pre včelára, ktorý by s úľom pracoval a pravdepodobne by potreboval nejaké schodíky aby sa doňho vedel dostať. Avšak ak by bol tvoj úľ menší stratil by na kvalite myšlienky posedu, preto si myslím, že by si mala ísť do niečoho ešte väčšieho.
    Čo sa týka prostredia umiestnenia tvojho úľa, stotožňujem sa s myšlienkou umiestniť ho na streche, aj keď by som ho presunula niekam inam, než si mala vo fotomontáži, do tej "záhradky" mi veľmi nesedí.
    Pevne dúfam, že ti moja recenzia nejakým spôsobom pomohla, želám ti veľa šťastia a kreativity pri nasledujúcom posune :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky